الله واحد

شیخ حمید الکنانی

شیخ حمید الکنانی

الله واحد

بین الحق والباطل اربعه اسابع
(ترجمه) میان حق وباطل چهار انگشت است

آخرین مطالب

شعر عن الصدیق

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۵۰ ب.ظ

صاحب اخاثقه تحظی بصحبته

        فل طبع مکتسب من کل مصحوبی 

کل ریح اخذه مما تمر به

            نتنا من النتن و طیبا من الطیب   

*****

عاشر اناسا بالذکاء تمیزوا

           واختر صدیقک من ذوی الاخلاق


                          *****


تحفظ من صدیقک دوم بالک 

                       وسرک لا تبیع الغیر بالک

بالک من حچی الضحاک بالک

               ضحکته و لدقه العگرب سویه



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۲
hamid Konani

نظرات  (۱)

احسنت شیخ حمید .جمیل جدا .الله یوفقک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی